diumenge, 16 de novembre del 2008

AAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Hoy no me puedo levantar, el fin de semana me dejó fataaaaaaal, toda la noche sin dormir, bebiendo, fumando Y SIN PARAR DE REIR (jajajjajaj).


I mai millor dit, mira que vaig poder riure anit, ploraba i tot del descojono que duiem...... AQUELLO FUE PEOR QUE LA MUERTE niñas.


Del partit millor no vaig a entrar, es queda en la intimitat i a portes tancades de l'equip. 7 cosetes :


  1. Cada partit m'agrada més la compenetració en defensa, poc a poc trobarem el camí per a tocar la campana ixa de l'Alcúdia,

  2. Gemma el body - check per a les teues relacions,

  3. Jugà d'estrategia = 2 punts d'Àngela ( m'encanta que los planes salgan bien).

  4. SOLS PERGUEREU DE 16 CONTRA EL SAN JOSÉ????

  5. La Barbie Malibú està pegant voltes per ahí pel pavelló que el Ken no ha pogut passar a replegar-la.

  6. Gràcies sobretot al nostre públic que vingué a donar-nos el suport que tant necessitem, gràcies a Majorosa (ai com no vingues de masclet en el últim partit de Dina Judas Tadeo, te costarà pagar el sopar que te jugares anit), la famili d'Ester, de Maria, de Alba , de Men, la mare (tardona) de Flequi i els coleguis de Gemma i Núria. (ja no venen sols els pares de la Ibo)

  7. Una llàstima, xé, els plantarem cara almenys i també he de dir que me faltaven 5 jugadores i les tirarem de menys (Marien, Núria, Paula, Vick i Pau).

Ara del sopar i ................despedida de Dori ( Que no nos falté de nà, que no que nooooooooooooo).


Bridem per la despedida de Dori, brindem per la mare d'Àngela, brindem per Yoli, pel triple de Gemma, pel seu body check, per la jugà de fondo, pel primer sopar d'Alba, pel brazo tonto de la ley, per Barbie Malibú, per M&M, per Vigorosa, per la Ibo i Marien que no ens agafà ninguna de les dos el tlf quan estaem sopant, per Hector..................... i sobretot: BRINDEM PER L'EQUIP D'AMIGUES... OÉ.


(Fotos esta volta no vos puc possar perquè me quedí sense bateria i no vaig poder fer cap foto però ficare una del dissabte anterior)


Bueno que esta volta no se que ficar. Sols que me vaig riure mogolló, sobretot en el moment que el mister en la tele estaba donant els motius de la derrota del partit i quan m'estaba imaginant a Majorosa vestida de masclet. Esta volta vaig a deixar que comenten les altres el sopar. Per a mi estigué moooooooooooooooooooolt be.

6 comentaris:

dori ha dit...

ai ai ai jo tampoc me puc alçar jajajaja mare meua quin dia + completet, casi peguem la campana x la vespra, i x la nit soparet i festa de lo mes b, el partit mel aguarde jo tame x a la intimitat del vestuari, pero en general prou b, weno i res + q dir, que espere que cuant torne, fem un atre soparet de estos, que tirare a faltar en el temps que estiga fora.

mery ha dit...

aiiiiiiiiiiiiiii...quin mal de cap,de panxa,de peus...en fi,de tot el cos!!!!
La meva intenció era arribar al poligon,però...com moltes vegades més,no va poder ser!!!:-(
Jo també m'ho vaig passar molt rebé en el sopar,ens riguerem més...entre la Majorosa i que al partit de Alginet te que vindre vestida de masclet...uf!!!em feia mal el cap de tant de riurem!!!!jajajajajjajaja.Que bona és!!!!!és que ens ho passarem més bé!!!
Quan és el pròxim sopar????jejejeje,anem a deixar un poc de descans per al cos i quan puguem totes ja el possarem!!!!jiji.

I del partit...no sé,a mi em va agradar prou!!!i cal recalcar la defensa...va ser una de les millors que hem fet fins ara!!!
Vinga,ens vegem demà a l'entrene!!!
i...que no nos falte de ná!!!!!jejejejejejejeje...

Carmen ha dit...

wolaaaa! mare meua q soparet!!!! puff... sa fet esperar xo va valdre la pena!! jajaja! ai si me vax riure tiessss!!! si sq guanyar no guanyem xo ens ho pasem d'allo mes be!!! a aixo ningu ens guanya!!! entre la majorosa, el masclet, el brazo tonto de la ley i no se quantes coses mes... aixo era un no parar!!!
i despres en el poligono... va qdar demostrat q les junior poden en les seniors!! es o no, gemma?? ahi estavem les dos com unes campeones tancant desfici... jaja!
wnu, ara a descansar unes setmanetes per a agarrar forces per al proxim sopar... q espere q no se faja esperar molt... jeje!
per cert merlo, me vax qdar esperant el regalet!!! jajaja! la q si va tindre regalet va ser dori... ixa maleta sen va a kosovo!! ajaja!
wnu, ens vegem entrenant dema! i q no nos falte de ná!!! jajaja!

Jaime ha dit...

Ola amiguetes dirvos que pa un partit que me ix de puta mare i que pose 5 triples y acabe en 34 punts no ve ninguna a vorem castic de equip hem ya pensare algo jejeje.

Merien la camisa ya com diu dori la utilizaras per el coxe que tu fas com delisha que diu que me la envia i no maplega jejej:)

Bueno dirvos poques cosetes que mo pase super be amb vosaltres i que air no vaig poder anr tan pronte pero vos dic que alla on vaig l'equip d'amigues el duc ai en el cor.

Merlo tagradat el CD de música es xitaneo flamenco de adolescent no se si taura agradat de totes maneres da = cuan jo puje en el teu coxe eixe cd jeje

bueno fins dema a carmen ya vos informe dma per el blog de que pasa en alginet si me tiren o que adw bss

mery ha dit...

AIXÒ MERLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MEN I JO EN QDAREM SENSE EL REGALET!!!!AIXI QUE JA SAS...JEJEJEJJEJE.

Anònim ha dit...

PAULA: NO AGAFAVA EL TELEFON PERQUE PASE DELS RECOXINEOS!!!

RES MÉS