dijous, 13 de novembre del 2008

QUE FORT NO, FORTISSIM!!!

Me pareix algo fora de lloc que feu un sopar, damunt de despedida de Dori, i que tres de les jugadores no puguen asistir, no cap ixa possibilitat dins del meu cap...pero bé que sapiau encara que a algunes vos dona igual pero jo pense montarme la meua festa el finde de Petrer, perque com no nian més findes...pos men anire a valencia en el meu xik a bufar-me i a no poder tornar perque no puc ni conduir.
Damunt els motius que em doneu per a no fer-lo el finde de l'Alginet no son suficiens i no vax a dir res més perque no puc.
no cal que diga res més sols que estic més que indigná.

NOTA PER A DORI: que sapies que les teues propies companyes son les que han impossibilitat que tingues al teu equip complet a la despedida, i més a la teua companya de placa con es Viktorieta.

NOTA PER A MARIEN: estic d'acort en tu, ni comunicació ni merdes.
NOTA PER A MARIA I CARMEN(organisaores): no se jo, xo no crec que siga tant dificil quedar be amb les altres.

NOTA PER A TOTES: Elies trebaya ixina que més val que no li demaneu a ell perque ja li he dit el que mos eu fet a tres jugadores, i vos va a cobrar el doble.(victor tb esta dacord)

3 comentaris:

dori ha dit...

ggg no vos precupeu les que no pugau asistir, el dia del parti de alginet, despuesd e guanyar, tindreu la posibilitat de fermos una cbzta, ixa sera la unica i autentica despedida, despues de la gran victoria.Atra coseta el sopar no es pot fer el dia 29, xq jo ja tinc atres compromisos, i crec q alguna + tame te algo, pero no vos precupeu que tindreu oportunitats de fer + soparets de ekip ( encara que el ekip no estara complet)

Merlo ha dit...

Ibo, Ibo, realment fcaren el dia 15 el dia del sopar perque la més interesada, la Dina Judas Mateo, tenia plan o quedada el dia 29, amb la qual cosa.... no es podia fer una despedida sense la persona que anem a despedir, i vegent les dades que els quedaba, pues........ ha tocat ixe dia..... Fixat que jo el dia que estaen ficant la data tampoc podia anar de sopar perquè tenia un sopar que avui m'han dit que l'han anulat les de la uni, així que M&M CONFIRME LA MEUA ASSISTÈNCIA....i tranquis que demà demanarem la taula sabent la gent que te que vindre.....Fins demà.
Que guapes esteu en els petos nous, jajajaj.
Carmen : que no nos falté de nà, que no, que no, jajajj.

mery ha dit...

Ibooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!dona no t'enfades que sas que sopars van ha hi haure molts!!!!!i sas que és casi impossible que en un sopar pugam anar totes...
No pasa res,les M&M ja buscaràn altra data de sopar per a que pugues vindre tu i les que no pugau assistir a este,val??jj.
I bueno,ja que ja t'has encarregat de que en Nassau ens cobren el doble per una consumisio...que us pareix si fem botello i després anem a Nassau per refugiar-nos del fred,xiques??jejeejej,és brometa que sé que la Ibo tb anava de broma...no Ibo???jiji.
I lo del dia 29...ja sas xq no es podia fer ixe dia,no??xq jo crec que no podem fer una despedida sense la persona a qui despedim...sabes??
Bueno,pues no res...espere que t'ho passes molt bé en el viatge!!!;-)
Ja ho crec ja...anem més requapes!!!!!mareee...que sexys!!!!jiji.
Fins després!!!