divendres, 28 de novembre del 2008

No vax a entrenar; deixe el comentari del partit

Com que hui no puc anar a entrenar degut a que tink sopar de family, vax a dir-vos el que pense jo del partit individualment i colectivament.(jo aço encara no ho he fet mai)

a vore, individualment ha sigut el partit que més cómoda m'ha trobat, quan al primer cuart vax entrar a jugar amb Ester i vax vore que el partit anava remuntant-se...nose estava passant-meu be, estava jugant cómoda i estava agust. despres vax seguir jugant al segon cuart amb angela i també estava be pero al quart quart, la veritat estava un poc cansá i no em defenc massa be amb una zona 3/2. vax perdre un baló i vax pensar en demanar el canvi, pero...nose tenia l'esperança de finalitzar el partit amb bon gust de boca.

amb la segona pérdua de baló ja vax veure les intencions del meu canvi i no estic gens en desacord ja que estava cagá vegent com el partit sens anava de les mans pero aixi i tot tenia una xicoteta esperança que poguessim guanyar.

a nivell d'equip, nose, está clar q podem fer errors pero tres o quatre per cada juagadora son massa errors. mery va fer una defensa que te cagues i crec que per ixo elles no ens van remuntar avanç. pense com Angela en quant a que s'acollonem i no es que tirem la toalla es com si, nose jo estava al camp i es com un voler i no poder...estar ahi intentant fer el millor i sense adonar-te'n en Quatre tonteries ens remonten. i per a finalitzar dir que Viky te molta raó amb el que va dir el dimecres, no hi ha que utilitzar tant de temps per a comentar el partit tots els dies dentrenament sino que en un dia i un ratet sobra, som totes juagadores veteranes i sabem els errors principals, tan sols hi ha que recalcar tres coses principals i centrarnos en el seguent partit.

vos deixe que ja fax tard a clase muakas a totes i fins el divendres

PDT: Dinamita, ánim que es l'ultim debut

2 comentaris:

yuri_puscas ha dit...

esta vesprada derbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Molta sort!

mery ha dit...

Ei...que se m'acumulen els comentaris per fer...jeje.
Jo també pense com la Ibo,està be comentar els partits perque aixi ens adonem més dels errors i,tal vegada trobem algun que altre remei per a ells,però no durant tota la setmana!!!
Hi ha una diferència entre la Ibo i jo,i és que ella pensava que si que guanyavem i jo no!!!només començar l'últim quart ja ho sabia...personalment,l'últim quart no m'agrada gens!!!però...ara ja sabem que no tenim que perdre els nervis en l'ùltim moment,sinò que tenim que relaxar-nos...
Vinga,pues jans vegem!!!
Un besset!!!

pd:vax a per l'altre comentari...jeje