dimecres, 8 d’octubre del 2008

Mesón Riveiro a les 22:30

La tieta Marien, en un afan de que hi haja comunicació en l'equip ens ha reservat tauleta per a este dissabte, per a gaudir de les festes del seu estimat Carcaixent.
La reservat per a 10 persones, i ella per compromisos aliens al equip no podra asistir. Però m'ha promés pegar una balladeta en la verbena de la nit.
Rés més, ja quedarem a les 22 en Alginet per ixir, perquè jo sóc l'única que coneix on està el Mesón, i està al meu nom.
Fins el divendres, que hi ha entrene a les 20:30! i ja o parlem.

1 comentari:

mery ha dit...

Al final anem al Mesón?vinga,pues...prepareu eurets!!!!jiji.
I,a veure si és deveres i després es pega un a balladeta en nosaltres...jj.
Vinga,pues ja ho parlem el divendres a l'entrene!!!

Açò,que serà una mini-celebració per haver començat la lligueta,no???ale,pues va...que jo ja tinc ganes de celebrar un partit guanyat,perque el cuixotet i el formatge esta bé,però sempre no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)