diumenge, 2 de novembre del 2008

SOPAR DE BENVINGUDA DE LA LLIGA NOVA!!!!


Que vos recorda aquesta foto???? Efectivament..... sopar, festa, alegria, despreocupació.... Pues el nostre gabinet organitzador d'events socials ( Mery i Carmen ), ja s'han ficat en marxa i ja han decidit una data per a celebrar un important event d'aquesta temporà : EL SOPAR DE BENVINGUDA DE LA LLIGA NOVA!!! ( Toma!!! el nom que li han ficat Men, jajajajaja). Pues si, com ella diu, no tenim que perdre ninguna oportunitat per a celebrar algo ( ai mare el dia que guanyem el primer partit, jajaja, que tremole la penya ixe dia i que ganes tinc que vinga ja!!!!).

Bueno el sopar es el dissabte dia 8 de novembre ( i es que ja no se pot allargar més, pel simple fet que en menys d'un mes algú ens abandonarà... almenys que recorde alguna festeta,no?). No fa falta traure tickets ni coses d'ixes, sols confirmar l'assistència....

14 comentaris:

dori ha dit...

confirme la meua asistencia x supostisim jaja, lo que no se jo es si m´enrrecordare en 1 mes del soparet debut a el fallo que tinc en la cpu ggg, weno nomes dir que jo tame tinc ganes de q arribe el disabte xq apart de q anem a guanyar el 1º partit, anirem de soparet totes x a celebrar la benvinguda de la lliga i la 1º victoria del ekip.

mery ha dit...

ieeeee!!!!!ja era hora de que el gabinet organitzador ens posarem en marxa,xq al pas que anavem...
Som un equip i,com a tal,no tenim que perdre cap ocasió per celebrar TOTES,i remarque TOTES,els esdeveniments que es mereix!!!aixi que jo este dissabte si que assistiré al sopar,faltava menys!!jiji.
I,això,a veure si prompte podem anar de sopar per celebrar la primera victoria!!!!que ja hi han ganetes!!!

mery ha dit...

JA PUC ESCRIURE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IEEEEEE....SQ ANTES NO PODIA,X A LES QUE NO HO SABIEN...JEJE...
MERY,JA ESTA AQUI DE NUEVO!!!!!JEJE

Carmen ha dit...

i ja esta ahi el primer soparet oficial de la temporada!! yujuuu! si sq el gabinet organitzador d'events socials quan es posa en marxa... sols necessita dos minutets x convencer a la gent! jajaja! aixina m'agrada q no poseu resistencia... jajaja! ara sols falta q se confirme l'asistencia al gran esdeveniment (jajaja) al qual jo si q aniré!!
si sq asi es te q celebrar toooot!
i res... aneu agafant forces per al dissabte q ens espera un dia mooolt completet!
ale, fins demà!

mery ha dit...

això,aneu cuidant-se per al dissabte...jo vote x que Merlosplace no ens canse massa esta setmaneta ja que si ens passa alguna cosa i no estem bé per al dissabte nit...serà una cagada!!!!aixi que ja sas,de relax!!!jijijjijijijiji.
fins demà,xoxos!!!jj

Anònim ha dit...

A VORE...COMITÉ!!!gemma, mery i jo tenim aniversari i sopar damigues...i a mi este finde no me ve massa bé ja que no anava a anar ni a laniversari...xo bó.
merlo tink que parlar en tu!!YA

mery ha dit...

Com heu pogut llegir este cap de setmana no podrem asistir,jo m'acabe de enterar ara mateix.Però,tinc altra opció!!!que jo veig que no esta malament...si d'això esta tarda ja us la comente al entrene i ja decidim,val??
jolin...en les ganes que tenia jo de fer un sopar JA!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Xéeeeeeeeeeeeeeeeeee, quina llàstima ja no podem anar de soparet, en les ganes que teniem.ooooooooooooooooooo. Però bueno Mery ves fent càlculs i busca altra data, no? Segons Carmen hi ha que celebrar-ho tot, jajaja.
Una coseta que el sopar d'equip s'anul.la, però per a la gent que no te cumple pot vindre igualment de sopar. Ahir li donarem altre nom: Sopar de seniors (a Carmen la deixem vindre de sopar per a que trenque la mitja d'edat de la taula i tb per a vore si pot seguir el nostre ritme, jajaj - ai Mery que l'abandones amb les majors i així la tornarem, jajaj). Ja vos direm hora i lloc del sopar i per ara els assistents: Dori, Vick, Merlo, Majo, Men, Oreto....fins que arriben les juniors que estan de cumple... i confirmen les que no vingueren ahir a entrenar.
P.D: A partir d'ara anem a fer TRIPOLE i l'últim cotxe en aparcar es el meu per a poder ixir la prime. Aupa la Pole.

mery ha dit...

Joooooooooooooooooo...jo tb volia anar!!!però no pasa res xq a la festa ens veurem...ah!!i trankis,que ja estic en busca de una altra data per al sopar d'equip,ja us la comunicaré,intentaré que no s'allargue mooolt(segur que no,jeje).
Per cert,a Men la vuic vore en condicions!!!avore el que feu,eeee???i tu,Men,que et deixes influir per les iaies,que tela...jijijijijiji,tu esperat a les joves!!!!

PD: jo crec que Elma tb anirà,aixi que conteu amb ella tb!!!

mery ha dit...

volia dir que NO et deixes influir per les iaies i que t'esperes a les joves!!!!!jejejejejejje...
ale adeu---

Carmen ha dit...

ai mare, mare... les seniors i jo... q por me feu!! q si podre seguir el vostre ritme? supose (i espere) q si!! faltaria mes! jajaja! serà divertit segur!! jo, Mery, anire posanme a tono en les iaies per a donarvos una benvinguda com cal a les joves. jajaja!
i si Merlo, a partir d'ara anem a fer la tripole!! jajaja! fins el dia q ens denuncien q ja aparcarem on toca... jajaja!
ale, fins demà!!

Jaime ha dit...

Jo no dic res,pero estic convidat.... ?? jejejjee xD bueno xiquetes que gràcies x haver vingut a veurem jugar el partit a almusafes no vos vaig poder dedicar el triple pero bueno espere que vos agradara les cistelles que vaig fer la primera x merlo y dori la segona x carmen i oreto i l'última x a maria y angela.

Que mo pase molt bé amb vosaltres no cal que ho diga que a lo millro meu ensenyat mes vosaltres en 2 entrenaments que alginet i alcudia junts xq meu demostrat que l'important es jugar i pasarmoseu bé.

Marien si no vols regalarme la camisa no importa :) eee merlo que me convide a lo que te vaig dir...
a un cubata!!!!! (L'').


Espere que sapieu que està setmana jugue a les 4i30 en Alginet xro dire que no vaig x veurevos en Elx espere que me dediqueu la primera victoria.

Ni polles en vinagre me la bufa que siga el Elx com si ara vol vindre Amaya Elisa Erika i totes les del Ros menos Delisha que air una de francia sen ana calenteta de la fonteta xq Delisha li pegà una pulla jajajaj qloka;)


Adw men tinc que anr ya adw se vos vol un mogollo.


Merlo,Dori,Vicky,Maria,Gemma,Carmen,Esther,Alba,Paula,Pau,Marien,Oreto,Angela

se vos vol


el vostre estadistic

Jaime ha dit...

Eis se veu que me dixat a mitja plantilla estabeu apuntades pero no se perq no au eixit

Carmen ha dit...

te vas a pelar un partit x vindre a voremos juar a elx?? jajajaja! q crack!! a vore si es deberes i te podem dedicar la primera victoria... ai, ai... vos dixe q vax a ferli un poquet de cas al mestre q sino me renegarà segur... jeje!
fins l'entrene!!