dimecres, 10 de desembre del 2008

AMIC INVISIBLE

Hello!!!!
Com esteu??Va tot bé??
Canviant,no penseu que ja va sent hora de que fem l'amic invisible??Jo pensava portar els paperets avui a l'entrene,però no he pogut anar...però el divendres si que el podriem fer!!!!!Ho dic,per allò del temps que tenim per comprar les coses i veure una data per posar el sopar per a donar-nos els regalets!!!!Crec que esta vegada el presupost deuria ser baixet...jiji,per lo de la crisi i tot això!!!jeje.
Vinga,pues si totes esteu d'acord el divendres ho fem!!!
Un besset a totes!!!!fins el divendres,que ara vaig avore el internado!!jiji

p.d: Hector,jo si m'enrecordava de l'amic invisible!!!jejeje.

7 comentaris:

PauLa ha dit...

Hola!! Enrecordeuse de mi per a l'amic e? o quedarem malament... jejeje Bueno xiketes que la meua reaparició en els entrenes está molt prop :P B7s!

Jaime ha dit...

Eis de mi també no se quina de les dos de carmen i maria tenen que fer el paperets pero siga la que siga ami també apunteume val...?

el disabte ens vegem adw wpisimes men vaig a fer un examen de tecno

Jaime ha dit...

perdo disabte no dema divendres en lentrene

mery ha dit...

Hombre!!!!ja era hora de que digueres algo de per asi,no creus Pauleta???jeje.Quan tens que vindre a entrenar de nou?vaa...peRa!!!!jiji.
Contarem amb els dos...

IBORRA ha dit...

jo tb estic d'acord amb lamic invisible pero com diu mery l'economia no esta molt encertada...ixi que a vore el presupost!!!
Herrerin...ja era hora que te dignares, a vore quan te'n vens a entrenar que fa falta una ahi baix que li pegue a m.oreto i que li faja la competencia jaja
vinga muakas

yuri_puscas ha dit...

Enhorabona!!!!

PauLa ha dit...

quiero mi papelillo!! quiero mi papelillo...!!!
merloo, quant tindre el meu paperet?