dimarts, 2 de desembre del 2008

ENTRENAMENTS PER AL MES DE DESEMBRE



Dies en els quals entrenem en aquest mes : 1,3 (entrenem a les 20:30 hores), 5 (últim dia d'entrenament de Dori) , 10, 12, 15, 17, 19, 22, 26 (aquest 2on dia de nadal l’entrenament serà un tant especial i no oblideu que el 27 hi ha partit amistós) i 29 (últim entrenament de l’any!!!!!!!!!!!!!!!).
Partits : Dissabte dia 13 contra el Dènia a Dènia, dissabte 20 contra Pedreguer a l’Alcúdia a les 18 hores i dissabte dia 27 a les 17:00, partit amistos contra Ros Casares en Alcúdia.

P.D.: Les hores d’entrenament vos les aniré dient dia a dia, ja que com totes sabem tenim que anar canviant els horaris.

5 comentaris:

IBORRA ha dit...

jo eu veig tot clarisim menys el segon dia de Nadal!!!


besots

mery ha dit...

Aiii...això com és que el segon dia de Nadal entrenem??jo eixe dia tinc dinar en la mum's family,però supose que l'entrene serà tardet,no?Vinga,pues jans avises tu,diariament,en les hores i demés!!!!
Menys mal que està el blog i podem entrar a consultar els horaris!!!!jejejejejjeje.
Un besset,ens vegem demà!!!
Adeu

Jaime ha dit...

Ola xiques cuan de temps sense pasarme per aquí, però és que el conter se me bora i no sé el motiu.

Dirvos que jo també entrene en nadals jo no entenc els entrenadors en lo bé que se està a casa en l'estufa calentet menjant i no a le a correr a veure si Merlo mo pot explicar jejej xD.

A cuan se vaja arimant el partit del Ros maviseu perq ja ni menrecordare quin luxe tindrem a Valdemoro y Delisha así a Alcúdia o semblant jejeje :)

Este divendres entreneu? diro perq la pobra Carmen té la meu moxila i al partit no vaig poder anar a veure el dimecres ens vegem Carmen d'ús la moxila.

Adw b7 fins el divendres dma vaig a vore el Ros!!!!

adw

Jaime ha dit...

Uis me equibocat el divendres ens vegem DIVENDRES i el dimecres o siga dma anire a vore el Ros adw

Carmen ha dit...

sq mira q posar un partit el tercer dia de nadal... jajaja!